lørdag den 12. april 2014

Brudebuket 1

Teknisk er brudebuketten en anderledes buket. Jeg har forsøgt mig med én af teknikkerne - den stiftede buket. Bare for sjov og for at prøve det.
Her følger billeder af én med hvide roser, brudeslør, eukalyptus og pletter i luften.







Bagsiden er ligeså vigtig som forsiden - her har jeg lavet et taglagt mønster med eukalyptusblade - og jeg lærte, at man til sådan noget skal bruge koldlim/oasislim - den varme lim, jeg har brugt, gav pletter på bladene, som ikke er ret charmerende.


Skaftet er omviklet med silkebånd.









6 kommentarer:

  1. Hvor er det en smuk buket, du har lavet! - God weekend :-)

    SvarSlet
  2. Hej Frede.Dejlig brudebuket du har lavet.............og rigtig godt bryllup på Malta.Jette

    SvarSlet
  3. Hvor er den smuk og elegant!

    SvarSlet