fredag den 30. maj 2014

Skønt!

For nogen tid siden var jeg så heldig at vinde en skøn give-away hos den søde blogger på My loving home and garden. Jeg vandt min egen personlige kalender. Der er gået noget tid, inden jeg fik sat mig ned og designet den, men i dag kom den med posten. Her kan I se resultatet!
Uh hvor jeg glæder mig til at tage den i brug!

 
 
Sådan ser den ud på forsiden




Og sådan på bagsiden


Der er masser af finesser inden i og mange muligheder for at designe efter egne behov.
Kalenderen er fra www.personligalmanak.dk

8 kommentarer:

  1. Hvor er den bare fin! Den kommer du da til at nyde synet af hver gang du skal bruge den! Tillykke!

    SvarSlet
  2. Og det bliver dagligt ;-)

    SvarSlet
  3. Tillykke med gevinsten. Hvor er den fin. Den skal du nok blive glad for.
    Ha´ en god weekend.

    SvarSlet
  4. Tak - ja, den tror jeg også jeg bliver glad for!

    SvarSlet
  5. Den er flot og jeg er sikker på at du har hygget dig rigtigt meget med at designe den. Tillykke :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - det var nærmest lidt svært at bestemme sig for, hvordan den skulle være ;-)

      Slet