onsdag den 18. juni 2014

Det gamle blandede staudebed lige nu

Mit gamle blandede staudebed har altid blomster at byde på - lige nu ser her sådan ud:


Jeg kæmper dagligt med at få et ordentlig billede af mit hvide bed, i dag har jeg prøvet i solskinnet i eftermiddags, og her til aften fik den endnu et forsøg - men det bliver bare ikke godt - jeg elsker ellers at gå en sen aftentur, og de hvide blomster bare står der og lyser op! Jeg fik dog et enkelt godt skud af en løvemund, som jeg købte på plantemarkedet i søndags - det får I her:



Haven er ved at mangle vand, det ses rundt omkring.




2 kommentarer:

  1. Det er dejligt med sådan et gammelt staudebed! Noget af det bedste jeg ved i en have, faktisk :-)

    SvarSlet
  2. Det er svært at tage gode billeder af hvide blomster, jeg sletter også mange. Men du er sluppet godt fra løvemunden, den er så fin, jeg har ikke set den i hvid før.

    SvarSlet