lørdag den 22. november 2014

Jeg har noget med træer....

Træer er hyggelige at lave - og der er så mange muligheder. I dag er det blevet til både et lille og et stort, begge skal stå udendørs og pynte.
Det store viser jeg i morgen, og her kommer det lille. Jeg har genbrugt en fod støbt i beton i en mælkekarton - midt i er der placeret en god gren. Foden har tidligere været brugt til en rede, nu genopstår den som juletræ. Jeg har bundet buksbom, ene og lærkegrene på et skelet af vindseltråd, så det danner kronen.

3 kommentarer:

  1. Hej Frede Det er superflot dit jule træ, rigtig god ide, glæder mig til at se det store imorgen. God aften.

    SvarSlet
  2. Skønt skønt træ Frede, og super god fod, flot sammensætning, tror jeg må lege lidt med træer i dag eller i morgen dog uden beton:-)

    SvarSlet
  3. Fint lille træ :-)
    Jeg går og tænker på at eksperimentere lidt med træer, men er endnu ikke nået så langt, synes tiden flyver af sted for mig................

    SvarSlet