onsdag den 11. marts 2015

Morgen i haven

Det er ikke ret tit, man kan finde mig i haven om morgenen på hverdage, men mit skema er blevet ændret, så jeg først starter på job kl. 12 om onsdagen, og så kan jeg nå lidt havearbejde inden - fantastisk! Endnu mere fantastisk er det, når solen skinner fra en skyfri himmel sådan en morgen i marts. Det var lidt koldt, så jeg måtte i gang med noget, hvor jeg kunne holde varmen. Så jeg fattede løvriven og rev græsplænen ren for grene og blade. Ikke mit yndlingsjob, men hvor det pyntede!


Der er masser af mos i min plæne her i foråret - hvert år, men ingen panik! Efter den er revet godt igennem, får den gødning, og så kommer græsset og overtager de fleste steder. Den er absolut ikke perfekt, men fin grøn, og det er fint for mig!

2 kommentarer:

  1. Godaften Frede.Ja !!! det har bare være en rigtig skøn dag..................og jeg har også masser af mos i græsset.
    Men jeg er også ligeglad..............bare den er grøn.
    Dejligt med fri på sådan en dejlig dag Knus Jette

    SvarSlet
  2. Det pynter at få plænen trimmet :-)

    SvarSlet